Sárospataki Pedagógiai Füzetek, 32 - 2023. ISSN 0230-0435
|
Text
SPF_2023_32.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
MEGKÜZDÉS, FEJLŐDÉS, NEVELÉS Az Iskola a határon III. konferencia előadásaiból TARTALOMJEGYZÉK ERDEI RÓBERT: Rezilienciafejlesztő program óvodásoknak THÜR ANTAL: Intelligenciatesztek összefüggései szövegértés és matematikai kompentencia tekintetében a sportiskolai rendszer kapcsán TÚRI KRISZTINA: Narratívák és idegennyelv-tanítás (SLA) SÁNDOR ZSUZSA: A vizuális szemlél(tet)és mint a képességfejlődés eszköze BARNUCZ NÓRA – FÓNAI MIHÁLY: Az iskolai integráció tanári percepciója északkelet-magyarországi egyházi iskolákban. – A társadalmi felzárkózás nehézségei és lehetőségei egy kvalitatív kutatás tükrében TAJTINÉ LESÓ MARIANNA GYÖRGYI – HANÁK ZSUZSANNA: A végzettség nélküli iskolaelhagyás kérdéskörének kutatása, különös tekintettel az SNI tanulók körére LÓZSI TAMÁS: A (digitális) szövegértés fejlesztése a retorika segítségével PODLOVICS ÉVA LÍVIA: A reziliencia és alkalmazása Magyarországon HEGEDŰS GABRIELLA: A formális nyelvoktatás és árnyékoktatás összefüggései egy kvalitatív kutatás tükrében SZONTAGH PÁL: A döntés küszöbén – óvodapedagógus hallgatók pályaszocializációja NAGYNÉ KONDOR RITA: A mérnöktanár hallgatók szakmai fejlődése a képzés során SOMOS MAGDOLNA: A brit és a magyar felsőoktatási hallgatók mobilitásának vizsgálata OECD-, UNESCO- és Eurostat-adatok alapján KOPASZ GÁBORNÉ GERI BEÁTA: A tehetséggondozás lehetőségei, lehetséges formái és színterei GULYÁS KLÁRA: A magukat romának valló pedagógiai végzettséggel rendelkezők értelmiségi szerepei és identitása FEHÉR ÁGOTA: A „pataki modell” szellemisége a Debreceni Református Kollégium történetében
Item Type: | Journal |
---|---|
Publisher: | Tokaj-Hegyalja Egyetem |
Additional Information: | Sárospataki Pedagógiai Füzetek, 2023 (32. kötet) |
Subjects: | L Education / oktatás |
Depositing User: | Andras Holl |
Date Deposited: | 15 Mar 2024 21:48 |
Last Modified: | 15 Mar 2024 21:48 |
URI: | https://real-j.mtak.hu/id/eprint/27003 |
Actions (login required)
Edit Item |