2014/3. rész Görföl Balázs: A megértés mint esztétikai és etikai probléma : Hans-Georg Gadamer Celan-értelmezésérõl 4-15 Wirágh András: A második pályakezdés (Ambrus Zoltán: Ninive pusztulása és egyéb történetek 16-24 Mészáros Zsolt: Az „Új Nõ” és az „új novella” Kaffka Margit korai kisprózájában, 1903–1908. 25-31 P. Müller Péter: Hiány, csonkítás, (ki)húzás, (el)hallgatás a drámában és a színpadon 32-33 Karsai György: A ki nem mondott mondatok dramaturgiai szerepe Aiszkhülosz, Szophoklész és Euripidész tragédiáiban 34-44 Matuska Ágnes: Egy mókamester esete a 16. századi angol színpadon : Thomas Heywood, a 21. századi kritika öncenzúrája és lehetõségei 45-52 Kiss Attila Atilla: Hiány és protézis : A jelölés határmezsgyéi a Titus Andronicusban 53-60 Tóth Orsolya: A szó hiánya és a test nyelve : Megjegyzések a Bánk bán egyik instrukciójához 61-70 Reuss Gabriella: Hiány, húzás és szerep egy 1838-as súgópéldányban és kulturális emlékezetünkben : Egressy Gábor elsõ magyar Lear királya Macready Learjének tükrében 71-80 Imre Zoltán: A Másik hiánya : Sylva átírásai (Die Csárdásfürstin), 1915–1921. 81-88 Kiss Gabriella: A hiány tradícióképzõ ereje : A Philther-projekt Brecht-olvasata 89-96 P. Müller Péter: Teátrális némaság: szótlan szónok, (el)hallgató színész, egyperces néma gyász 97-104 Deczki Sarolta: Egy kiismerhetetlen életmû (Havasréti József: Szerb Antal) 105-112